این بازی بین خیلی از افراد محبوب است. بازیکن ها به عنوان  John Tanner بازی می کنند، یک کارآگاه سخت کوش که در تعقیب جنایتکاران مهارت خاصی دارد و هدف اصلی او دستگیری Charles Jericho سلطان جنایت در سان فرانسیسکو است. این بازی با داشتن گیم پلی بسیار روان و قدرتمند که بازیکن ها می توانند بدون نگرانی از هیچ گونه مشکلی بین صدها نوع اتومیبل انتخاب انجام دهند و ماشین خود را عوض کنند و آنها را در مرکز و قلب صحنه های اکشن بازی قرار دهند. با این جو بی نظیر و بدون پایان، دست فرمان بی نظیر ماشین ها و قابلیت های جدیدی بازی، Driver: San Francisco تجربه ای از رانندگی های حرفه ای اتومبیل همراه با صحنه های اکشن منحصر به فردی برای شما به ارمغان می آورد.


                                                                                            تصویری از گیم پلی بازی                                                                                           


اگر از بسته و محدود بودن بازی هنگام شروع متنفرید، و میخواهید با فضایی کاملا باز و راحت شروع کنید این سیو را به آدرس زیر منتقل و جایگزین کنید:

  Ducuments / Ubisoft / Driver San Francisco 

بعد از کپی کردن فایل سیو به محل مورد نظر، در هنگام اجرای بازی اگر میخواهید بدون انجام مراحل به بازی بپردازید Continue را کلیک کنید، و اگر میخواهید مراحل را از نو شروع کنید Plus New Game را کلیک کنید! دقت داشته باشید که New Game نباشد، New Game Plusرو بزنید تا سیو ها نپره!


من این بازی رو از نو شروع کردم و مشکلاتی که در سیو قبل (سیوی که در سطح نت موجود است) بود رو برطرف کردم! زیرنویس گویش و رزولوشن کوچک (که البته نمیشه گفت مشکل)، مقدار پول بازی رو هم به 10 میلیون افزایش دادم تا راحت باشید!


اگه تا حالا بازی نکردینش، توصیه میکنم یکبار امتحانش کنید! به سیستم قویی احتیاج نداره


دانلود سیو بازی