احتمالا شما صاحب محصولی از شرکت اپل هستید و نیاز مبرم به Apple ID دارید که بتوانید به راحتی از آن محصولات استفاده کنید! چون شما بدون Apple ID راه به جایی نمیبرید و قطعا نیازمندش میشید.



دیگه نیازی نیست برید نرم افزار itunes رو دانلود کنید و یکی از اپلیکیشن های رایگان رو برگزینید و دانلود کنید و داستان های پیچیده دیگر که شما را عصبی میکند، میریم سر راحت ترین و سریع ترین روش ساخت اپل که توی دو سه قسمته براتون شرح بدیم...


اول از همه وارد https://appleid.apple.com میشید و در قسمت بالا سمت راست روی Create Your Apple ID کلیک میکنیم و وارد قسمت ثبت نام میشویم.

حالا این قسمت ها رو پر میکنیم:

First Name: نام (هرچی میخواید بنویسید، مهم نیست)

Last Name: نام خانوادگی (هرچی میخواید بنویسید، مهم نیست)

Country/Region: کشور (نمیخاد دست بزنید بهش) [در هر صورت شما نباید ایران رو انتخاب کنید]

Birthday: تاریخ تولد mm/dd/yy یعنی سال/روز/ماه (که باید به میلادی وارد کنید)


name@example.com: ایمیل معتبر میزنید (که این ایمیلتون بعنوان Apple ID شناخته میشه)

Password: رمز ورود پیچیده ( مثال B9r3q@42ac ) رمز ساده بزنید قبول نمیکنه

Confirm Password: تکرار رمز ورود قبلی


Security Question 1: سوال امنیتی (که من اولی رو انتخاب کردم) که سوالش اینه: What is the first name of your best friend in high school?

Answer: پاسخ سوال امنیتی بالا (که من پاسخش رو دادم apple )

Security Question 2: سوال امنیتی (که من بازم اولی رو انتخاب کردم) که سوالش اینه: What is your dream job?

Answer: پاسخ سوال امنیتی بالا (که من پاسخش رو دادم iphone )

Security Question 3: سوال امنیتی (که من دوباره بازم اولی رو انتخاب کردم) که سوالش اینه: In what city did your parents meet?

Answer: پاسخ سوال امنیتی بالا (که من پاسخش رو دادم mac )


بعد از پر کردن فرم بالا، کد امنیتی رو وارد کرده و Continue رو میزنیم و به صفحه جدید وارد میشیم.

ایمیلی حاوی کد تاییدیه 5 رقمی به شما ارسال میشه و شما باید اون رو در صفحه جدید وارد کنید و Continue رو بزنید.


تا اینجا شما 90% کار رو پیش بردید و Apple ID شما ساخته شد!

حالا برید به قسمت Payment & Shipping و گزینه Edit رو بزنید و فرم زیر رو پر کنید:

(برای پر کردن فرم میتونید از سایت https://www.fakeaddressgenerator.com استفاده کنید)


اینجا شما فقط فرم اول رو پر کنید کافیه، با فرم دوم، یعنی Shipping Address کار نداریم ما.

Country/Region: کشور (به چیزی دست نمیزنید) [در هر صورت شما نباید ایران رو انتخاب کنید]

Payment Method: اینجا بزنید None

Builing Address

First Name: نام (هرچی میخواید بنویسید، مهم نیست)

Last Name: نام خانوادگی (هرچی میخواید بنویسید، مهم نیست)

Street Address: آدرس خیابون ( مثال 3238 Raoul Wallenberg Place )

apt., suite, bldg: اینجام مهم نیس، یه کلمه ای بنویسید

City: شهر ( مثال Stamford )

State: استیت ( مثال CT - Connecticut )

Zip Code: زیپ کد ( مثال 06902 )

Phone Number: شماره موبایل ( مثال 2038287623 )


×خب تبریک میگم×

اپل ایدی شما با موفقیت ساخته شد و هیچ مشکلی براتون دیگه پیش نمیاد

بعدن به هنگام ورود، سیستم از شما سوال امنیتی میکنه، که شما باید اون 3 سوال امنیتی که سوال و جوابش رو تعیین کرده بودید رو اینجا بعمل بیارید.


من کل ماهی رو + آموزش ماهی گیری رو دادم دستتون

برید حال کنید


"منبع هم بزنید"