شما به عنوان یک مالک و صاحب سایت اینترنتی و یا یک کاربر عادی در نت شاید با عبارت “فشرده سازی تصویر” روبه رو شده باشید. لذا اگر سایتی داشته باشید و تصاویر بسیار بزرگ استفاده شود شاید زمان طولانی برای باز کردن تصاویر نیاز باشد و در کل نتیجه منفی در موتورهای جستجو نمایش داده شود.

tasviiiiiiii1

اگر بخواهید از تصاویری با کیفیت پایین استفاده نمایید از این مشکل خلاصی میابید اما مشکل دیگر در پیش رو خواهید داشت و ان اینکه تصاویر به دلیل واضح نبودن منجر به فرار کاربران شما خواهد شد.

مشکل با فشرده سازی تصاویر برطرف خواهد شد و در نتیجه تصاویری با کیفیت بالا و حجم پایین خواهیم داشت.

معرفی سایتهایی برای کم کردن حجم تصاویر:

سایت kraken.io این امکان را دارد که حجم تصاویر را پایین بیاورد .

بعد از ورود به سایت در قسمت click to upload or drop your images here میتوانید عکس مورد نظر خود را از کامپیوتر انتخاب کنید.

kraken.io

kraken.io

حالا باید چند لحظه صبر کنید تا کار به صورت خودکار انجام شود. سپس حجم اصلی را در Original Size و حجم تصویر بعد از فشرده شدن را در Kraked size مشاهده خواهید کرد.

برای دانلود بر روی Download this file کلیک نمایید.

بعد از فشرده شدن فایل شما قادر خواهید بود که تصویر را در حجم اصلی در Dropbox داشته باشید و همچنین میتوانید بعد از فشرده سازی چند فایل همگی را با یک کلیک بر روی Download All karked files in a zip archive دانلود کنید.

tasviiiiiiii3

سایت tinypng.com تصاویر با پسوند PNG را کم حجم میکند عکس های با پسوند PNG به خاطر کیفیت بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند و در عین حال از حجم قابل توجه ایی هم برخوردار هستند لذا با توسط این سایت به خوبی میتوان از عکسهای با پسوند png استفاده کرد.

tinypng.com

tinypng.com

سایت jpegmini.com حجم تصاویر با پسوند JPEG را تا ۸۰ درصد کم میکند که می توان برنامه را بر روی کامپیوتر خود دانلود کرد و یا به صورت آنلاین آپلود کنید.

jpegmini.com

jpegmini.com

سایت compressjpeg.com اجازه کنترل کیفیت تصویر و حجم آن قبل اتمام فشرده سازی را میدهد.

compressjpeg.com