1) Nox App Player


نرم افزاری مفید برای افرادی که طرفدار اندروید هستند و به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های اندروید خود را بصورت تمام صفحه در ویندوز اجرا کنید. توسط این برنامه میتوانید اپلیکیشن های اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت اندروید، دقیقا به همان صورت در ویندوز خود تست و استفاده کنید. این بدان معنی است که می توانید از برنامه ای که روی دسکتاپ در حال نمایش است درست مثل زمانی که روی تلفن همراه خود با آن کار می کردید بهرهمند شوید. (پیشنهادی)



2) Droid4X

نرم افزاری مفید برای افرادی که طرفدار اندروید هستند و به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های اندروید خود را بصورت تمام صفحه در ویندوز اجرا کنید. توسط این برنامه میتوانید اپلیکیشن های اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت اندروید، دقیقا به همان صورت در ویندوز خود تست و استفاده کنید. این بدان معنی است که می توانید از برنامه ای که روی دسکتاپ در حال نمایش است درست مثل زمانی که روی تلفن همراه خود با آن کار می کردید بهرهمند شوید.


3) Windroye

نرم افزاری رایگان و کاربردی که به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های اندروید خود را بصورت تمام صفحه در کامپیوتر ها و تبلت ها اجرا کنید. همچنین می توانید بصورت فوری و بدون نیاز به راه اندازی مجدد، بین اندروید و ویندوز سوئیچ کنید. توسط این برنامه میتوانید نرم افزارهای اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت اندروید، دقیقا به همان صورت در کامپیوتر خود امتحان و استفاده کنید. که این بدان معنی است که می توانید از برنامه ای که روی دسکتاپ در حال نمایش است درست مثل زمانی که روی تلفن همراه خود با آن کار می کردید تعامل داشته و از امکاناتش بهره بگیرید.


4) AMIDuOS 2 Lollipop Pro

نرم افزاری کاربردی جهت شبیه‌ سازی اندروید در ویندوز میباشد و امکان اجرای اپلیکیشن‌ های اندرویدی را فراهم می‌سازد. دلایل زیادی وجود دارد که از یک شبیه‌ ساز اندرویدی استفاده کنیم.  شاید ترجیح می‌دهید اپلیکیشنی مثل whatsApp را روی کامپیوتر شخصی‌تان استفاده کنید یا اینکه می‌خواهید Calsh of Clans را روی نمایشگر بزرگتر بازی کنید.
AMIDuOS میتواند اپلیکیشن های اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت اندروید، دقیقا به همان صورت در ویندوز شما اجرا کند. بدین صورت که می توانید از برنامه ای که روی دسکتاپ در حال نمایش است درست مثل زمانی که روی تلفن همراه خود با آن کار می کردید بهرهمند شوید.


5) WindowsAndroid

نکته جالب توجه این شبیه ساز اجرای طبیعی اندروید برروی هسته ویندوز به جای لینوکس است. یعنی تیم Socketeq توانسته‌اند اندروید را برای اجرا شدن برروی ویندوز پورت کنند و بدون نیاز به شبیه‌ساز این امر میسر شده است. به این ترتیب اپلیکیشن‌های اندروید به صورت کاملا طبیعی و بدون مشکل در ویندوز قابل اجرا خواهند بود.
جالب اینجاست که اگر سایز پنجره این برنامه را تغییر دهید بین رابط کاربری تلفن و تبلت سویچ می‌شود و به این ترتیب هر دو رابط را برروی ویندوز تجربه خواهید کرد. WindowsAndroid به خوبی از ماوس و کی برد نیز پشتیبانی می‌کند.



6) BlueStacks

به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های اندروید خود را بصورت تمام صفحه در کامپیوتر ها و تبلت ها اجرا کنید. همچنین می توانید بصورت فوری و بدون نیاز به راه اندازی مجدد، بین اندروید و ویندوز سوئیچ کنید. همچنین می توانید آیکون های برنامه های اندروید را بر روی دسکتاپ رایانه خود قرار دهید. توسط این برنامه میتوانید نرم افزارهای اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت اندروید، دقیقا به همان صورت در کامپیوتر خود امتحان و استفاده کنید.در اختیار داشتن Bluestacks می تواند آنچه پیش از این روی گوشی خود یا دوستان می دیدید از این پس بر روی کامپیوتر و پیش رویتان است، که این بدان معنی است که می توانید از برنامه ای که روی دسکتاپ در حال نمایش است درست مثل زمانی که روی تلفن همراه خود با آن کار می کردید تعامل داشته و از امکاناتش بهره بگیرید. علاوه بر این، قابلیت همگام سازی برنامه به شما این اجازه را می دهد تا از برنامه ها و اطلاعات ذخیره شده درون آن روی گوشی بتوانید روی رایانه خود پشتیبان بگیرید.


7) Genymotion

نام یکی دیگر از نرم افزارهای شبیه سازی است که می تواند سیستم عامل اندروید را به سادگی در ویندوز بارگزاری و اجرا کند. نرم افزاری که به صورت کاملا پیشرفته آماده شده و قابلیت نصب و اجرای تمامی نرم افزارها و بازی های اندروید را دارا می باشد. سرعت اجرای مناسب و سهولت در بهره گیری از سیستم عامل اندروید از جمله مهم ترین خصوصیات این ابزار محسوب می شود.این ابزار توانایی آن را دارد که تمامی آنچه برروی گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل اندروید اجرا می شود را دقیقا با همان کیفیت و امکانات برروی سیستم عامل ویندوز اجرا و بارگزاری نماید. به این ترتیب به راحتی می توان با امکان هماهنگ سازی Genymotion و ابزارهایی که در آن استفاده می شوند با گوشی تلفن همراه به راحتی بسیاری از کارها را سریعتر انجام داد. اتصال به اینترنت و قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها هم از دیگر قابلیت هایی است که این ابزار به کاربران ارائه می دهد.


8) Andy

نرم افزاری کاربردی جهت شبیه‌سازی اندروید در ویندوز میباشد که امکان اجرای اپلیکیشن‌ های اندرویدی را فراهم می‌سازد. دلایل زیادی وجود دارد که از یک شبیه‌ ساز اندرویدی استفاده کنیم. به‌ طور مثال ممکن است بخواهید از iPhone سوییچ کنید به نکسوس گوگل که در این صورت می‌توان از این ابزار جهت تجربه رابط‌کاربری و آشنایی بیشتر با اندروید استفاده کنید؛ شاید ترجیح می‌دهید اپلیکیشنی مثل whatsApp را روی کامپیوتر شخصی‌تان استفاده کنید یا اینکه می‌خواهید Calsh of Clans را روی نمایشگر بزرگتر بازی کنید.
هر هدفی که داشته باشید ابزار Andy می‌تواند جواب گو باشد. برخلاف BlueStacks که تنها قادر به اجرای اپلیکیشن‌های اندروید است، این ابزار رایگان بطور کامل تجربه اندروید  را در ویندوز و مک ارائه می‌دهد؛ علاوه بر این حتی امکان یکسان‌سازی بین دیگر ابزار‌های اندرویدی را نیز فراهم می‌سازد.


9) YouWave

برنامه های بسیار متعددی برای اندروید منتشر شده است، اما تست کردن و راه اندازی آنها حداقل نیازمند یک گوشی نه چندان ارزان قیمت اندرویدی بوده و همین نکته کار را سخت می کند. اما امروز تصمیم گرفته ایم تا برنامه ای را به شما معرفی کنیم که درون آن براحتی قادر به تست و راه اندازی انواع برنامه های اندروید باشید. نام این برنامه YouWave است.به کمک برنامه ی YouWave نه تنها می توانید، تمامی امکانات یک گوشی اندرویدی را تجربه کنید بلکه قادرید تا بروی این سیستم عامل برنامه های مختلفی را نصب و اجرا کنید.
تنها کافیست که برنامه YouWave را اجرا کرده و در هزاران برنامه ی اندروید غوطه ور شوید. برنامه ی YouWave هم اکنون از سیستم اندروید نسخه ی 2.3 پشتیبانی می کند. شما با این نرم افزار براحتی و بدون داشتن هیچ گونه هزینه ی اضافی می توانید نحوه ی کارکردن با یک اسمارت فون (Smart Phone) را تجربه کنید.

10) MEmu

نرم افزاری مفید برای افرادی که طرفدار اندروید هستند و به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های اندروید خود را بصورت تمام صفحه در ویندوز اجرا کنید. توسط این برنامه میتوانید اپلیکیشن های اندروید را بدون داشتن گوشی یا تبلت اندروید، دقیقا به همان صورت در ویندوز خود تست و استفاده کنید. این بدان معنی است که می توانید از برنامه ای که روی دسکتاپ در حال نمایش است درست مثل زمانی که روی تلفن همراه خود با آن کار می کردید بهرهمند شوید.